Nový rok - Zápisník

Tak a je tu nový rok 2016

Pro mě to bude dost náročný rok. V červnu mi končí studium pedagogiky a zároveň si musím vybrat téma na diplomovou práci na univerzitě z materiálů. Když jsme si včera po půlnoci dávaly s dcerou předsevzetí, nelíbilo se jí, že hned dvě jsem věnovala právě školám. Chtěla předsevzetí, které se bude týkat jí samé. Nevím jestli čekala, že ji začnu dávat větší kapesné, odpustím domácí práce atd. Zdála se celkem zklamaná. Sama si dávala body, které už teď vím, že nedodrží. (chodit každý den na půl hodiny se psem, uklízet si pokoj, půl hodiny denně se učit...).




Já na ty předsevzetí moc nejsem, i když nový rok se dá považovat za nový začátek. Smeteme naše zlozvyky ze stolu a začneme od znova a tentokrát správně, dokonale. Je pravda, že bych potřebovala lépe zorganizovat čas. Mít víc prostoru na učení, na práci a méně se věnovat zábavě. Proto si přece jenom pár předsevzetí dám, dodržet je, však bude velmi těžké. 





Nejvíc by mi pomohlo, kdyby měl den aspoň o pár hodin víc, nebo kdybych nemusela spát. V noci bych se učila, uklízela, četla a přes den bych byla v práci a s rodinou. Měla bych větší klid a nemusela bych se tolik honit. 


Mé předsevzetí: 


Dokončit na první pokus :-) pedagogiku. 
Tento rok udělat alespoň 80% zkoušek na univerzitě, abych toho příští rok neměla moc.
Víc se věnovat dceři,  víc ji nutit pomáhat, uklízet a učit se. 
Víc číst a psát. 
Psát víc pravidelně, připravovat si články alespoň týden dopředu a vydávat je podle rozvrhu. 
Víc fotit. mám nový mobil a fotky jsou z něj krásné. 
Zhubnout - která z vás tohle předsevzetí nemá? 
Největší předsevzetí - Být šťastná, alespoň občas a na chvíli.


Závěrem vám všem přeji krásný a úspěšný nový rok a aby se vám splnilo to, co si tajně přejete. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi