Brandnooz box

A je tu první letošní BRANDNOOZ BOX.
Už týden jsem čelila dotazům od mé dcery, kdy už prý přijde. Poctivě prohledávala schránku, jestli v ní náhodou není lístek, že máme box na poště. Dnes, jsem přišla domů a boxík na mě už čekal. Přítel ho před dcerou zatajil a tak zůstal neotevřený a já měla jistotu, že malá zatím nic "neochutnala". 

Samozřejmě mi při rozbalování a focení asistovala. Nemohla se dočkat, až bude moc chutnat. Tentokrát přišlo deset produktů a moje zlatíčka si je hned hezky rozdělila. Naštěstí zůstalo i něco pro mě. 






První zmizely Mentosky, tentokrát novinka MENTOS CHOCO.  Moc nám chutnaly. Jsou s čokoládou a karamelem. Tři ze tří hlasů získaly ty s bílou čokoládou. Byly malinko lepší. Rozhodně hned jak je potkáme v obchodě, skončí u nás v košíku. Jsou opravdu moc dobré. Cena za jedny je 19.90.

Ricola švýcarské bombóny bez cukru s meduňkovou příchutí. Jsou moc dobré a navíc nemusím mít špatné svědomí, z toho že mlsám. Hned jsem si dala krabičku do kabelky. Meduňka je moje oblíbená bylinka, často si vařím čaj a teď si je můžu dát, třeba když mě studenti ve škole zlobí. Cena 29.90



Pro mě nej z balíčku je Mixitka bez lepku. Je pravda, že už ji znám. Tuto příchuť višně a mandle mám nejraději. Je trochu kyselá a navíc mandle krásně křupou. Pokud jedu na delší cestu, beru si mixitku vždy s sebou. Je malá, nezabere moc místa a dokonale zažene hlad. Cena 39,-


Tady se tentokrát box moc netrefil. Polivky z pytlíku nekupuji a nevařím a to nejen proto, že nesmím lepek. Nechám je ve skříni pro přítele. Až odjedu na prázdniny za mámou může si je uvařit. Cena za jednu je 24,90


Jíška od Vitany. Věřím, že je moc dobrá, moje máma na ní nedá dopustit, ale já ji opět nepoužívám a to hlavně díky mojí celiakii. Musela bych vařit jen pro moje zlatíčka a nesměla bych ochutnávat. Proto jíška poputuje za mámou. Cena 29,90


Šumivé víno, z toho mám radost. Jen by ta flaška mohla být malinko větší. Přišlo roztomilé balení 0,2 l, ale obávám se, že nám to nebude stačit. :-) Víno mám ráda spíš já, ale rozhodně se rozdělím. Cena za 0.7 litru 139,- Po vychlazení ochutnáno a je vážně moc dobré. Jen já mám raději suché víno.


Pivo udělalo radost mému příteli. Prohlásil, že si ho nechá na zvláštní příležitost, to v překladu znamená, dá si ho po sobotním obědu k televizi. Cena 11.90


Pure jablko. Tuto šťávu už jsme doma měli. Moc nám chutnala a tak si ji dcera zabavila pro sebe. Moc jsem neprotestovala, pije aspoň něco zdravého a dobrého. Cena 27,90


Když jsme se domlouvali, co bylo v boxu nejlepší, každý z nás měl svého favorita. Prostě jsme se neshodli. Dcera hlasovala pro Mentos, já pro Mixitku a přítel pro Březňák. Aspoň si vše hezky rozdělíma a nehádáme se.

Pokud by jste chtěli taky zažívat každý měsíc radost z dobrot v boxíku, můžete si je objednat ZDE .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi