Přišel mi dopis

Tak mám doma další dopis. Byla jsem překvapená, jak rychle mi přišel. 
Byla jsem až do večera v práci, tak bylo velké překvapení.


Obálka byla pěkně tlustá. Říkala jsem si, co se v ní asi bude.

Tak abych vás dlouho nenapínala.  V obálce byl samozřejmě dlouhatánský dopis a taky krásné obrázky od Annie. Samozřejmě jsem je nafotila. 








Tak tohle asi netrumfnu. Takhle kreslit neumím. 

Jsem ráda, že jsem se do tohoto projektu zapojila. Až mě překvapilo, jakou radost mám z dopisů, které mi přijdou. Navíc, tentokrát to bylo překvapivě rychle. Dopis jsem čekala až příští týden.

Dostala jsem doporučení na knihy, které jsem nečetla, což nás knihomoly vždy potěší.  Některé jsem znala z anotací, ale nečetla. Musím si je sehnat a přečíst. 

Jdu chystat odpověď. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi