Jak si žiju




Ve středu 10.6. jsem byla na autorském čtení Jiřího Hájíčka




Středočeská vědecká knihovna v Kladně uspořádala autorské čtení spisovatele Jiřího Hájíčka a tam jsem nemohla chybět. Bylo to trochu komplikované, protože mám zrovna nemocné dítko a nechat ji samotnou doma se mi moc nechtělo. Nicméně, když jsem ji zkontrolovala, přinutila spolykat medicínu, připravila jídlo a zjistila, že ke spokojenosti nepotřebuje maminku, ale volný počítač a zapnutou televizi, jela jsem.

Čtení se odehrávalo ve studovně časopisů, kde jsem, přiznám se, doposud nebyla. Moc hezká místnost a časopisy kolem velmi zajímavé. Moc by se mi líbilo mít čas a do některých se začíst. Jenže, kde má pracující matka najít dostatek volného času, aby mohl strávit třeba jen hodinu, dvě v knihovně? Vždy sem vletím, vezmu objednané knihy, plus něco s volného výběru a hurá domů. Maximum dvacet minut času, než jede autobus.

Zpět k akci. Pan spisovatel byl velmi příjemný. Přečetl nám úryvky z knihy Rybí krev. Knihu jsem ještě nečetla, budu to muset ještě napravit. Líbil se mi přednes pana spisovatele. Je to zase napsané jeho osobitým stylem, a mě se ukázky moc líbily. Nepamatuji, kdy mi naposledy někdo nahlas předčítal, takže jsem si to náležitě užila. Na závěr bylo pár otázek a samozřejmě podepisování knížek.





Mám knihu Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku a tak jsem si ji nechala podepsat. Při té příležitosti, jsem poděkovala za odpověď na mou otázku pro  projekt blogtour, Takže, nejen že pan Hájíček je první, kdo mi do projektu poslal odpověď, ale je i první, od koho mám podepsanou knihu.
Nejsem typ, který stojí fronty na podpis autora. Nechodím na autogramiády, možná bych ráda zašla na nějaký křest knihy mého oblíbeného autora. Třeba bude víc času, a ještě se nějaké akce zúčastním.
Praha je kousek.

Od Jiřího Hájíčka jsem četla jinou jeho knihu a to Zloději zelených koní. Zaujala mě a já byla zvědavá na další jeho knihy. Přece jenom je to domácí autor a já si dala předsevzetí, že budu víc číst českou prózu.

Akce byla bezvadně připravená. Za to dík naším knihovnicím. Už se těším na další, která bude přímo tady v Kladně, rozhodně se zúčastním.

foto: z webu svkk.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi