Květnové přírůstky

Knih mám moc, ne všechny jsem přečetla. Mám se teda pochlubit tím, co jsem koupila, dostala, získala, nebo jen tím co jsem přečetla?

Tak to dám dohromady a bude z toho článek.

První přečtená kniha v květnu byla Spánek. 

Spánek

Byla z knihovny a stihla jsem ji přečíst po cestě autobusem z Prahy do Kladna. Byla jsem z ní nadšená. 

Další kniha byla e-kniha k recenzi Jako zabít ptáčka. Zase super kniha. 




Další kniha k recenzi Utěk do pekel. Byla pěkně tlustá.


Kniha z knihovny byla i Nejsem namalovaná. Chtěla jsem něco od české autorky.



Další dvě knihy z knihovny, ale přečetla jsem zatím jen jednu. 




Ano, četla jsem Nejkrásnější. Na Střírnou knihu se ještě teprve chystám.


Pak jsem samozřejmě byla na Světě knih, odkud mám taky pár úlovků. Bohužel jsem ještě ani jednu knihu nečetla. 


Další knihy k recenzi . Obě v elektronické podobě. 


Knihu Víc než láska mám přečtenou a chystám recenzi. Zatímco procitnutí slečny Primové zrovna čtu.


Další knihy k recenzi mi přišli z nakladatelství MOBA.


Taky se na ně teprve chystám.

Takže když to shrnu, přečetla jsem šest knih. Vzhledem k tomu, jak jsem byla zaměstnaná v práci, je to celkem dobré. Snad to tento měsíc bude lepší a přečtu toho víc. 


















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi