Křivoklát - výlet


Na Křivoklát jezdíme často a rádi, takže když jsem na stránkách www.kudyznudy.cz našla akci na volný den, neváhali jsme. Byla sice zima, podzim je v plném proudu, ale my jsme se zahřáli v kavárničce. Já si dala kafíčko, přítel zázvorový čaj (byl opravdu skvělý) a Klárka horké jablko. 





Hrála hudba, my bloudili mezi stánky a kupovali dobroty i nepotřebné drobnosti. Klárce nemohl chybět trdelník a grilovaný sýr, já dostala nového skleněného ježečka do sbírky, táta nakoupil pivo z místních pivovarů. Prostě, všichni jsme byli spokojení. 


Můj nový ježek do sbírky, je malinký - asi 1,5cm, ale moc krásný. 





Tahle kočička nebyla moc přátelská. Nejprve se chtěla mazlit, ale jak už toho měla dost, snažila se kousnout. Tak jsme si ji raději jen vyfotili.


Z věže byl krásný pohled jako vždy. 





 Když už jsme si všechno prohlédly a nakoupili, přijely na Křivoklát historické automobily a motocykly. To zajásal hlavně můj přítel a my museli podstoupit ještě jedno kolečko kolem nádvoří a vyslechnout si odborný výklad ke každému auta a motorce. Mě se nejvíc líbili to červené autíčko, ale nechtějte po mě žádné podrobnosti. Auta nejsou můj koníček. 





Zase jednou krásný výlet. Co vy, kde jste byli naposledy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi