Novinky v knihovně

Srpen byl pro mojí knihovnu velmi zátěžový měsíc. Je pravda, že jsem toho taky hodně přečetla, ale o tom až jindy. V tomto článku se s vámi chci podělit o knihy, které jsou u mě doma nové. Jde vesměs o recenzní výtisky, ale naštěstí je nemusím přečíst za měsíc, jak je to obvyklé, ale mám na to delší čas. 

Nejprve kniha, kterou už mám přečetlou a kterou jsem dostala z nakladatelství JOTA. Jde o komiks Sochař od Scotta McClouda. Kiha je prostě nádherná. Příběh mě chytl, obrázky jsou krásné... Recenzi zrovna chystám, brzy ji uvidíte na mých stránkách. 


.

Další knihy jsem získala z nakladatelství MOBA. O jejich recenzní výtisky je poslední dobou pěkný boj a tak jsme byla ráda, že jsem získala ty, co jsem chtěla. Mám od nich dvě knihy od Vitěslava Jareše  Thriller 12. a od Václava Grubera knihu Z tebe peklo ráj. Moc se mi líbí, že nakladatelství dává šanci spoustě domácím autorům. Mnohé z nich jsem si oblíbila a teď je sama vyhledávám. 





Z nakladatelsví Arga jsem získala krásnou knihu Otázka ztracené hlavy od E.J. Coppermana a J. Cohena. Jde o příběh o muži, který má aspergerův syndrom. Na knihu jsem hodně zvědavá. Recenzi budu psát pro stránky vaseliteratura.cz.
Celkově jsou knihy z Arga úžasné, plné nápadů a chytré. 

Otázka ztracené hlavy


Nakladatelství Omega jsem získala k recenzi knihu Laurus. Příběh se odehrává v patnáctém století ve středpověké Rusi. Hlavním hrdinou je lékař, který se snaží pomocí bylinek léčit své okolí. Jde o román, částečně i cestopis. 




Další knihu jsem získala přímo od autora. Zaujala mě anotace. „Zdá se mi o světě v plamenech. O jaderných bombách, které dopadají jedna za druhou a polykají města jako rakovina. O našem dožívání v podzemním krytu, kde se z nás pomalu stávají zvířata. Ty sny jsou tak živé. Bojím se, že se jednou budu chtít probudit a zjistím, že je pozdě.“ Tomáš je mladý muž v nejlepších letech. Ačkoliv se zdá, že mu nic neschází, upadá do stále větší deprese. V práci to s ním jde od desíti k pěti a po marných pokusech vzdává i snahu o opětovné sblížení se svou ženou Eliškou. Aby toho nebylo málo, pronásledují ho postapokalyptické sny plné beznaděje. Depresivní nálada ho opustí až v okamžiku, kdy se seznámí s podivínským psychologem Kohlem, který mu ukáže, jak být šťastným a lepším člověkem. To je ovšem jen začátek Tomášova příběhu, který nakonec vyústí ve strhující finále. Kniha Volba je literárním debutem mladého českého autora Jakuba Trpiše. Prolínají se v ní prvky duchovní literatury, sci-fi, detektivky, psychologického i milostného románu. Poprvé vyšla v roce 2012. Příběh v sobě nese silné poselství, které může změnit život jednotlivce i celé společnosti.

Moc ráda poznávám naše autory, proto se na knihu velmi těším.Navíc ji mám podesanouu- heč.

Poslední balíček s knížkami, který jsem tento měsíc dostala, byl trochu větší. Jde o knihy, které budu recenzovat pro stránky Magazín Sova. Knížky jsem si dopředu nemohla vybrat, přesto se mi paní Nachtmanová většinou trefila do vkusu. Dostala jsem od ní opravdu pěkné kousky a navíc i knihy pro vás do soutěže, kterou brzy uspořádám. 






A knihy pro vás - do soutěže jsou i podepsané, přímo od autorky. Rozhodně se máte na co těšit. 





Všechny knihy dohromady. Tentokrát pes nechtěl pózovat, což je velká škoda. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi