Můj ježek

Pokud mě sledujete pravidelně, jistě jste zaznamenali, že mám doma ježka. Je to fešák, a navíc gymnasta. Nikdy by mě nenapadlo, jak moc se může různě zkroutit. Jí sice červíky, což pro nás, přiznejme se, není jídlo zrovna lákavé, ale přesto je roztomiloučký.


Tenhle krasavec dostal jmého Horácio a je to pěkná netykavka. Když ho probudím (např. tím že mu ráno čistím záchod..) je pěkně nazlobený a fučí jako vlak. Vlastně jakýkoli rychlý pohyb z mé strany způsobí, že se zabalí do klubíčka a nevystrčí ano čumák.


Naštěstí je velmi zvědavý, takže v klubíčku dlouho nezůstane. Když má dobrou náladu a je najezený, moc rád se mazlí. Nechá se drbat na bříšku a na čumáčku. Taky miluje svůk kolotoč. To je hned po jídle jeho nejoblíbenější věc. Dokáže na něm vyvinout docela slušnou rychlost. Nevýhodou je, že pokud běhá, nemá čas odskočit si na záchůdek, který jinak vzorně navštěvuje.


Už jsem říkala, že je to gymnasta. Některé pozice ,které předvádí, jsou pěkně krkolomné.


Z hraček má nejraději balónky, a čím jsou větší, tím lepší.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi