Brandnooz

A máme tu opět boxík plný dobrůtek - Brandnooz box. Tentokrát se mi zdál obzvlášť dobře sestavený.


V rámci tohoto boxu je plno receptů na pečení. Moc mě zaujali hlavně pečené langoše, ty určitě vyzkouším. Recept je jednoduchý a nemusím trávit hodiny v kuchyni.


A abych mohla v klidu zkoušet recepty, v boxu byla mouka i sušené droždí. Tohle droždí znám a občas ho používám, ale značku mouky - Babiččína volba- jsem ještě nezkoušela. Jsem zvědavá, jestli je opravdu lepší. Cena mouhy je 23,90, což se mi zdá  celkem dost. 


  Zlatý klas na přípravu krémů a náplní. Vyzkouším - moje dcera má za pár dní narozeniny a já budu péct dorty. Ano, množné číslo. Moje dcera chce dorty rovnou dva. Není vůbec skromná. :-)



 Čaje na výrobu ledového čaje. Je horko a tyhle dobrůtky se nám budou hodit. Zatím jsme vyzkoušeli citrónový s limetkou a moc nám chutnal. Dali jsme si plno ledu a chuť byla super. bála jsem se, že se čaj dostatečně nevylouhuje do studené vody, ale nemusít emít strach. Čaj je tmavý a dostatečně silný.


Haribo mňamky. Musím je nechat dcerušce, snažím se přes léto trochu zhubnout a oni mi pošlou takové dobroty.


Fidorky jsou oblíbená svačinka naší dcery. Nevím jestli ji bude chutnat kávová. Za to žvíkačky Chupa chups jí budou chutnat určitě. Vyzkoušíme udělat co největší bublinu. Možná bychom mohli uspořádat soutěž o největší bublinu. 


Bebe na měkko už v boxu bylo, Klarce moc chutnalo, ale tentokrát ho dostane Jirka na svačinku do práce. Taky si ji zaslouží. 


Poslední dobou si cider kupujeme často. Takže jsem tuto plechovku v boxu viděli moc rádi. Moc nám chutnal. Takže s velkou pravděpodobností zase koupíme. Cena 19,90 kč.


Na tento kolový nápoj jsem byla moc zvědavá, takže jsme ho ochutnali jako první. Není tak sladký jako klasická kola, což mi vyhovuje. Je osvěžující a chutnal nám oboum. Já osobně pivo nepiju, ale tahle kombinace chmelu a koli byla příjemná.


 Sirupy Jupí jsou na našem nákupním seznamu často, tahle novinka nám taky moc chutnala. meloun, limetka a máta je vážně super kombinace.



Hořčici já moc nemusím, ale můj přítel má dijonskou moc rád a tak se u nás taky velmi dobře využije.


Tyčinky jsou u nás taky velmi oblíbené. Navíc se budou hodit na  oslavu. Je s nimi docela zábava, dají se s nimi dělat kusy, hrát hry...


Všechno dohromady. Tentokrát jsem byla z boxu opravdu nadšená, prostě samá dobrůtka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi