Moje nákupy

A jsem tu zase s dalším mým nákupem na stránkách postovnezdarma.cz . Tentokrát jsem svým nákupem chtěla udělat radost mojí dcerce. Po prázdninách jde Klárka do nové školy, konkrétně na víceleté gymnázium a proto potřebuje i novou výbavu. Samozřejmostí je nový batoh do školy, tentokrát už pro velké holky. Pouzdro a další pomůcky už máme koupené a navíc mě hodně zaujal vak na záda se smajlíkem. Jde o praktický a veselý vak, který se hodí do školy, ale i na kroužky, nebo na výlet.

Chvíli mi trvalo, než jsem se rozhodla pro tu správnou barvu, ale nakonec jsme daly přednost modré. Hodí se Klárce k batohu do školy. Modrá je prostě dobrá. 

Navíc cena 99,- kč je prostě výborná. Trochu jsem se bála, aby byl vak kvalitní. Naštěstí moje obavy se ukázaly jako bezpředmětné. Vak přišel tentokrád celkem brzy, je z nepromokavého materiály, švy jsou dobře zapracované, jen bych uvítali trošku tlustší šňurky na ramena. Pokud bude ve vaku něco těžšího mohou popruhy řezat. Jinak je vak lehoučký a vypadá moc hezky. 


Klarka už se do nové školy moc těší. Díky tomuto nákupu máme už snad všechno kompletní. 



Pokud by jste taky chtěli tento vak pro sebe, nebo pro své dítko, seženete ho ZDE

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi