Bio bedýnka

Bio potraviny. Určitě jste o nich slyšeli. Někdo je chválí, jiní je haní, jako zcel zbytečné. Já jsem se rozhodla, že vyzkouším nabídku bio bedýnek. Sezonní ovoce a zeleninu od farmářů vám dovezou až domů a vy se můžete soustředit jen na výběr receptů  a dobrot, které z přivezené zeleniny a ovoce uděláte. 

K zakoupení bio bedýnky mě vedla i snaha podpořit poctivé farmáře z našeho okolí. Sama mám doma malou zahrádku a vím, že někdy to dá hodně práce něco pořádného vypěstovat. Navíc zelenina v některých obchodech je opravdu příšerná. 

Objednávka proběhla snadno a já se těšila na dodání. Vybrala jsem si termín dodání a čekala. Den předem jsem dostala email s upřesněním času dodávky. Všichni jsme se těšili na dobrůtky. Bedýnka přišla přesně ve stanovený čas, což bylo super. 


 Pohled do bedýnky. Objednala jsem si jen malou bedýnku. Chtěla jsem to zatím jen vyzkoušet.


Dostali jsme vše, co bylo avizováno.
Brambory, papriku, cibuli, celer, dýni, mrkev, kedlubnu, červenou řepu, jablíčka a hrušky. Všechno vypadalo krásně a hlavně jako by to zrovna sklidili.


Jablíčka jsou šťavnatá a výborná, Hrušky jsou trochu tvrdší, ale já je takhle miluji. Výborné jsou i papriky.


Přítel mě velkou radost z dýně, protože miluje dýňovou polévku, já se zas hned vrhla na ovoce a mrkev. Tu jsem nachystala na mlsání, jen tak syrovou. 

S kvalitou ovoce a zeleniny jsem byla velmi spokojená, horší je to už s cenou bedýnky. Za kvalitu si ale rádi připlatíme. 

Jaké máte zkušenosti s bio produkty? Kupujete je, nebo se jim raději vyhýbáte? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi