Jak si žiju - moudra z knih

Včera jsme si udělali výletový den. Je to občas potřeba. V koloběhu práce, škola, domácnost není až tak moc zábavy a tak se den volna hodí.
Jeli jsem jen do blízkého okolí, takže jsme si mohli ráno přispat a vyrazit až po desáté hodině. První naše zastávka byla v Družci na rozhledně. Můj přítel rozhledny přímo miluje a já musím uznat, že tuhle jsme si užili všichni tři.


Rozhledna není nijak velká, přesto je z ní krásný výhled do kraje. Moc se nám líbilo i to, že jsem tam byli půl hodiny úplně sami. Taky jsme u rozhledny umístili moudra. Doufám, že je někdo našel a potěšil se jimi. 




Po Družci jsem zavítali na tvrz Malá Dobrá, kde se konali rytířské půtky. I tady jsme rozdávali moudra z knih. Navíc jsme se bavili ukázkami středověkého tance, rytířských turnajů a břišních tanců. Byla jsem překvapená, jak blízko je tvrz o které jsem do té doby nevěděla. Pořád někam jezdíme a přitom máme zajímavé místa kousek od domu. 





Ještě jsme trochu nakupovali na dobovém tržišti. Největší radost jsme měla z pleteného koše. Už nám nic nebrání vyrazit na houby. Taky jsme se posilnili výbornou medovinou, škvarkovými plackami a zelňáky. 

Naše poslední zastávka byli Kamenné Žehrovice, kde se konali trhy lidových řemesel. Bylo tu plno lidí a hudby. Obdivovali jsme stánky s keramikou, ale nakoupili jsme hlavně jídlo. Klasicky trdelník, uzené mandel a sýr. Prostě krásně využitý den. Myslím, že jsme byli všichni spokojení. 

Rozdali jsme asi desítku mouder, utratili patřičné množství peněz a zažili plno nových věcí.  

A co vy a výlety? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi