Jak si žiju - Hubertova jízda

Už jsem tu psala, že moje milovaná dcerunka miluje koně. Je to krásná záliba, ale člověk jí musí obětovat hodně času a taky peněz. Já se snažím ji podporovat, protože vidím, jak je u koní šťastná. Přesto jsou dny, kdy si přeji, aby měla jiného koníčka - třeba čtení. Je to daleko bezpečnější, rozhodně je menší pravděpodobnost zranění. 

Dnes jsme byli na Hubertově jízdě. My jsme tam byli jen chvilku, kdežto moje dceruška je tam celý den. Protože teprve začíná, na koni nejela, to prý možná až příští rok. Uvidíme, jestli ji to vydrží. 

Přidávám pár fotek, které nafotil můj přítel. 


Příprava před samotnou jízdou. Pesan byl super, kolem něho projížděli ze všech stran koně, ale on se ani nehnul. 


A taky skákání bylo.





My jsme si dali na zahřátí medovinku. Pohladila jsem si všechno, koně, koťata, pesany. Nevím jestli se mám na příští rok těšit, nebo se bát. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi