Soutěž

Tento můj blog už je tady dva roky. Za tu dobu jsem se díky němu podívala na spoustu zajímavých míst, zjistila plno užitečných informací a seznámila se se spoustou inteligentních a nápaditých lidí. Díky těmto stránkám se doslova změnil můj život.

Protože nedávno na počítadle naskočilo 100 000 shlédnutí, dám do soutěže rovnou tři knihy  - jde o takovou malou odměnu pro mé čtenáře. Takže mohou vyhrát rovnou tři z vás.

A o které knihy co se tedy hraje?

První knihou v soutěži je Sběratel mušlí - od Anthony Doerr. Jde o knihu povídek, které vás chytnou za srdce. Rozhodně nejde o titul, na který rychle zapomenete. Jednotlivé osudy si budete přehrávat v hlavě i dlouho po přečtení. Recenzi na knihu si můžete přečíst ZDE


Druhá kniha, kterou můžete vyhrát je Zázrak v plechovce, napsal C.D. Payne. Jde o knihu plnou vtipu a zábavy. Rozhodně se s ní nudit nebudete. Recenzi na ni najdete ZDE


Poslední - třetí knihou je Ryba jménem Ian od Bradley Somer. Kniha zachycuje okamžiky života lidí, kteří bydlí v jednom domě. Jde o zajímavou výpověď o každodenním životě. Samozřejmě se zde vyskytnou i velmi netradiční okamžiky a jednání. Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Co můžete vyhrát už tedy víte, teď ještě jak se k této výhře můžete dostat. 


Mám tady pro vás tři úkoly: 


1) Sledovat mě na některé mé adrese.
 Z možností je tu blog Slavka Knihomolka 
Facebook ZDE
Instagram ZDE  nebo
Twitter ZDE
Je jedno, kterou si vyberete. Napište mi do komentáře pod jakým jménem a kde mě sledujete. 

2) Ráda bych začala opět s projektem moudra z knih, a abych tedy nemusela žádná moudra hledat, poprosím vás o jedno - jakékoli moudro z knihy. Je důležité napsat i v jaké knize jste citát našli. 
O projektu sem dám info příště. 

3) Napsat mi svůj email, kam vás mohu kontaktovat v případě, že vás vylosujeme. Můžete připsat i kterou knihu chcete vyhrát.

Teď už vám přeji jen mnoho štěstí v soutěži. Losování proběhne 16.4. 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi