Knižní výzva 2017


Již v roce 2016 jsem se do výzvy stránek databazeknih.cz zapojila a splnila jsem ji na 100%. Donutilo mě to přečíst si i knihy, po kterých bych asi jinak nesáhla.  Díky tomu jsem se dostala k detektivkám, které jsem do té doby pořád odmítala, a kupodivu jsem se začetla a teď se jim už nevyhýbám. Navíc jsem se vrátila ke knihám, které jsem četla jako malá, nebo mladší a znovu si je přečetla. Kupodivu jsem v nich našla nové zajímavé pocity. Bylo to zábavné a tak není divu, že jsem se opět do výzvy zapojila. 



Jako každý správný knihomol, mám vždy po ruce knihu, kterou chci přečíst. Pořád mám pocit, že je na světě tolik knih, které chci přečíst a přitom tak málo času. Proto si přeji a nejen pro sebe, více času na čtení. 


1) Kniha, která je starší než čtenář

2) Kniha, která je autorovou prvotinou

3) Kniha, která má na Databázi méně než 500 hodnocení

4) Kniha, která se odehrává v budoucnosti

5) Kniha od severského autora

6) Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze

7) Kniha od držitele Pulitzerovy ceny

8) Oblíbená kniha rodičů, prarodičů

9) Kniha odehrávající se na ostrově

10) Kniha psaná formou deníku

Všichni odcházejí  - Wendy Guerra

11) Kniha od autora ze sousedního státu

12) Kniha od autora z žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů

13) Kniha poprvé vydána v roce 2017(zcela nová kniha)

14)  Kniha od českého autora

 Breviář pozitivní anarchie - Vlastimil Vondruška

15)  Kniha se zvířetem v názvu

16)  Darovaná kniha

17)  Kniha, která má jednoslovný název

18)  Kniha s jménem v názvu

19)  Kniha pohádek

20) Kniha, jejíž první věta je otázkou

Kdo z vás se taky do výzvy zapojil? 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi