Pamlsky pro Connie

Nedávno byla na stránkách blogerky.cz nová výzva. Tentokrát se týkala našich čtyřnohých miláčků. Stačilo vyfotit psa, a hned jsi získal možnost vyhrát pro něj pořádnou porci pamlsků značka 8in1. 

Do toho jsem se samozřejmě musela zapojit. Connie je úžasně fotogenický pes. Nevěřím sice, že by jsme vyhráli, ale i tak jsme se do toho pustili. Užili jsme se plno legrace a Connince dobroty moooooc chutnaly - jak je vidět. Značku 8in1 jsme dosud neznali, ale podle reakce naší krasavice je budeme muset začít kupovat.


Nejprve jsme ji vyfotili na posteli. Pořád všechno očuchávala a olizovala. Asi ji to všechno moc vonělo. Radši jsem všechno hezky posbírala do košíku a šli jsme fotit ven, na sluníčko.

Ještě jsem stihla vyfotit alespoň některé pamlsky, než se nám do nich Coniie pustila. 








V balíčku, mezi dobrotami byla i tato kostička. Doma jsme dumali, copak to je, po rozbalení jsem se zaradovala. Mysleli nejen na pejsky, ale i na jejich pánečky. Mám nový flash disk. Hurá a je teda parádní.

Tak a tady jsou výsledné fotografie. Fotil přítel, byl to boj aby se koukala aspoň na chvilku do objektivu. Je to zkrátka můj závislák. 




No nemám krásného psa? Myslím si, že si všechny ty dobrůtky zaslouží.


Komentáře

Jakub píše…
Od této značky jsem také hodně vybírala pamlsky pro naši Minnie :-) . Jsou za dobrou cenu a složení je také dobré :-) . Vloni jsme ale přešli na pamlsky s obsahem CBD, které objednávám ve velkém z Cibdol, a ty jsou vůbec parádní. Mají spoustu pozitivních účinků, takže to jsou spíš takové chutné doplňky stravy :-) .

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi