Svět knih 2016

Internet je plný reportáží ze Světa knih. Není divu, pro nás knihomolky je to ten největší svátek. Plno knížek až oči přecházejí, skvělí lidé všude kolem, plno spisovatelů a všichni se usmívají a mají dobrou náladu i když je hrozný horko a skoro se nedá dýchat. 

Já se letos zúčastnila už podruhé. Minulý rok jsem byla v neděli a byla jsem moc spokojená, žádné fronty, žádné mačkanice atd. . Letos jsem navštívila veletrh v sobotu. Měla jsem hrůzu z davů, ale nedalo se nic dělat. Jiný den nebylo volno a taky jsme měly pár srazů. Proto byla sobota jasná a jediná volba. 

Příští rok se budu snažit, aby mi to vyšlo ve čtvrtek nebo pátek. Lidí všude plno, nedýchatelný vzduch, mačkanice, na některé programy jsme se vůbec nedostaly a nezvládly jsme ani navštívit všechny stánky co jsme chtěly. Utratily jsme dvakrát víc peněz, nakoupily plno knížek, časopisů, novin... Přesto jsme si to s dcerou parádně užily...

A co že jsme si dovezly?





Takovouhle hromadu věcí jsme si dovezly z Prahy. Jde o ediční plány nakladatelství, záložky, nivny, časopisy, různé letáky, záložky a samozřejmě knihy. Hooodně knih. Letos hlavně knížky pro moji milovanou dceru, která se chce stát knihomolkou a jde si tvrdě za tím. 

Velkou radost mám z knihy Padesát minut, mám ji k recenzi od nakladatelství Portál. Na tu se asi vrhnu jako první.


Mika Waltariho jsem koupila ve slevě za neuvěřitelných 59 kč. zpětně si říkám, že jsem si těch slevněných knih měla koupit víc.


 Děti vánice - pro tuhle knihu jsem si záměrně šla a dostala jsem k ní i podpis a kupu záložek a place. Určitě přijdou do nějaké soutěže.



 Knihu od Roberta Fulghuma jsem dostala zdarma protože jsem řekla heslo. Bude to krásný dárek pro mou mámu, která Fulghuma zbožňuje. No a když už jsme byly u stánku Arga, neodolaly jsme a koipily dceři princeznu bojovnici.


 Nemohly jsme minout stánek Hostu, já si udělala radost časopisem a dceři jsem koupila Korunu tří. Do knihy se dcera hned pustila. Pokud bude po mně, přečte ji za pár dní.


Ještě jsme koupily knihy v angličtině a to jak pro mě, tak pro dceru. Časopis Plav  a to několik čísel, časopis Interview - taky více čísel a Literární noviny. Taky jsem si koupila plno pohledů a posbírala hodně záložek - těch není nikdy dost.








Tyhle pohledy jsou úžasné. Poputují do zahraničí.







Máme na dlouho zase co číst a příští rok jedeme s velkým batohem. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi