Duben a já

Duben, pro mě dost náročný měsíc, i když se obávám že květen nebude o nic lepší. Zkouškové je u mě už v plném proudu. Navíc letos končím studium pedagogiky,takže zároveň píšu závěrečnou práci. Mám teda dost hoňku. Naštěstí mám možnost číst na cestách. Často cestuji do Plzně, kdy můj čistý čas na čtení přesahuje dvě hodiny. (Cesta s přestupy mi trvá dvě a půl hodiny.), takže pokud se zrovna neučím, tak si čtu. Proto jsem i tento měsíc pár knih přečetla.

První knihou, kterou jsem v dubnu zdolala byla Odpusťe mi Megan. Na knihu jsem byla hodně zvědavá, téma slibovalo mnohé. Nakonec se mi dobře četla, ale něco málo víc psychologie a reakcí okolí mi tam chybělo. Jako oddechová četba, je to kniha na tři hvězdičky z pěti. Recenzi na knihu si můžete přečíst ZDE


Další knihou byla z nakladatelství MOBA Amatér. Jde o příběh, který nás zavede do světa agentů a komplotů. Člověk si musí pořád dávat pozor, mít nastraženy všechny smysli. Jen malinké zaváhání Vás může stát život. Recenze je ZDE



  Třetí v řadě je knihaVesaliovo tajemství. Jde o detektivku, která je trochu šmrncnutá magií a tajmnem. Anotace se mi moc líbila a čtení jsem si užila. Některé pasáže jsou vážně napínavé a strašidelné. Recenzi najdete ZDE


Pak následovala, promě netradičně, kuchařka. Hra o trůny je fenomén, kterému jsme propadli i mi doma. Teď nejen že sledujeme příběhy našich oblíbených postav, ale ještě si i doma vaříme jejich oblíbené pochoutky. Schválně, kdo je vaše nejoblíbenější postava seriálu? Pro mě je to Arya. Mladá dívka, která jde proti konvencím. 
Recenzi na kuchařku najdete ZDE . Rozhodně jsem ještě nestihla vyzkoušet všechny recepty, ale vše co jsem zkusila nám chutnalo, hlavně tím, jak je to jiné. Zvláštní kombinace chutí, ale dokonale sladěné. 


Poslední dobou často čtu i dětské knihy a i tento měsíc jsem si jednu dala. Jednalo se o knihu Válka proti superkrávám. Musím říct, že z běžného příběhu odstrkované dívky, dokázala autorka vykouzlit pěknou knihu. Rozhodně doporučuji všem školou povinným k přečtení. Recenze Zde.

 A poslední knihou, kterou jsem stihla celou přečíst v dubnu je životopis ADELE. Hudbu mám ráda, sice se nějak podrobněji nezajímám o životy muzikantů, kdo s kým atd. , ale tato kniha mě zaujala. Je zajímavé dozvědět se, jak se mladá umělkyně formuje, jak získává své nápady, jak tvoří. Rozbory jednotlivých písní, proč je nasala, co tím chtěla říct. Recenze je ZDE.


Mám samozřejmě rozečteno pár knih. Aktuálně sebou v kabelce nosím knihu O psaní - Stephen King, na nočním stolk mám knihu Toulky s Puff od Richarda Bacha, když mám náladu čtu Stébla trávy od Whitman, navíc si v práci o přestávkách  čtu úžasné přednášky z fyziky od  Feynmana.

Pořád je co dělat a pořád je co zlepšovat. Vzhledem k tomu, že jsem v dubnu napsala stohy seminárek, udělala dvě zkoušky, opravila stohy písemek, tak jsem s výsledkem velmi spokojená. Samozřejmě, že bych toho chtěla přečíst víc, existuje tolik úžasných knih. Věčná touha knihomola, jen ty knihy skladuji a už je nemám kam dávat a to se chystám na nákupy na Svět knih.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi