Hasičská soutěž

Povolání mého partnera a samozřejmě i jeho kamarádi ovlivňují i můj volný času. Tuto sobotu jsem tudíž strávila na soutěží hasičů v Chýstovicích. Jednalo se o Hasičskou okrskovou soutěž. Pro mě to byla první taková soutěž a kdybych s sebou neměla odborníka, který mi všechno vysvětlil asi bych dost tápala. 


Poslední dobou se pohybuji mezi hasiči a to nejen mezi těmi dobrovolnými. Přesto jsem na obdobné akci byla poprvé a  přiznám se, vůbec jsem netušila co mám čekat. Obdobné akce jsem vždy zahlédla jen na pár chvil v televizi.

Nu co, sobota plná legrace, dobrého pití a jídla. Ještě jsem byla bohatě zásobena grogem, abych prý neprochladla, takže ideální. Nikdo mě nenutil k jakýmkoli sportovním výkonům, proto jsem ochotná se podobných akci s radostí účastnit. Není nad pohled na sportující jedince zatímco mám v ruce výborný grog.









Fotil samozřejmě můj přítel a myslím, že až na bouřku, která nás potkala, se akce vydařila.


Nejlepší soutěžící dostaly samozřejmě poháry.



Co vy a soutěžení. Účastníte se? 




Komentáře

Tynka_125 píše…
U nás je to to samé. Manžel je také dobrovolný hasič, ale kromě těchto soutěží jezdí i k opravdovým požárům. Je to sice náročný "koníček", ale já jsem ráda, že dělá něco užitečného. Lepší, než kdyby seděl v hospodě :-D . Dokonce má i profi ochranné oblečení , tak si připadá jako opravdový hasič :-D .

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi