Nákupy - fotoobraz

Nevím jak vy, ale já poslední dobou pořád fotím. Fotím se v kavárně, v práci, na výletě, ale i jen tak doma. Toto moje nadšení pro fotografování vzniklo díky novému fotoaparátu, který si pořídil můj přítel. Nejsem žádný fotograf, což mi často a rád zdůrazňuje můj kolega v práci. Moje fotky by si asi nikdo doma na zeď nepověsil.

Donedávna jsem něco takového nemohla udělat ani já sama. Teď ale mám na zdi pověšené fotoobrazy hned dva.Získala jsem opět spolupráci s firmou SaalDigital , tentokrát jsem si mohla objednat fotoobraz. Měla jsem ohromnou radost, ta ale netrvala dlouho. Zjistila jsem, že mám v počítači tisíce fotek, jak mám vybrat tu jednu jedinou, která mi bude viset doma nad gaučem?

Musela na pomoc moje dcera, i přítel. Trvalo hodiny než jsme zúžili výběr na deset fotografii. Z nich jsem vybírala a nakonec se rozhodla pro dvě. Jednu maličkou fotku mojí krásné dcery a jednu velkou společnou. Nerada se fotím a nerada se na svoje fotografie koukám, ale tahle je celkem výjimečná a tak jsem to riskla.



Další problém nastal, když jsem si měla vybrat z široké nabídky typů fotoobrazů. Rozměry ještě vybrat šly, ale neměla jsem ponětí, kterou z možností vyzkoušet. Saal Digital nabízí fotoobrazy na fotoplátnu, akrylátové sklo, pěněné PVC a další. Možností je opravdu hodně.

S konečným výběrem mi naštěstí poradil můj přítel. Pak už to bylo dílo okamžiku. Stránky jsou velmi přehledné, s objednáváním a nahráváním fotografií jsem neměla žádný problém. Byla jsem velmi překvapená, jak rychle a jednoduše jsem vše zvládla. Zaplatila jsem potřebnou částku a už jsem jen čekala na dodávku.


Z minulé zakázky vím, že doba dodání je velmi krátká a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Za tři dny po odeslání objednávky zazvonila pošta s balíčkem. Vše opět velmi pečlivě zabalené. Fotoobrazy jsou přesně podle mých představ. Jsou krásné a dělají mi radost doma i v práci.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi