Fotokniha

Nedávno jsem dostala úžasnou nabídku - pořídit si fotoknihu zdarma.  Samozřejmě jsem po této šanci sáhla. Fotografie většinou uchováváme v elektronické podobě, a jen občas je necháme vytisknout. Mít v ruce knihu, která je plná vašich fotografií je ale přece jenom něco docela jiného.

Firma Saal - digital nemá ve své nabídce jen fotoknihy. Můžete si u nich objednat fotoobraz, přání s vlastní fotkou , kalendář atd. Nabídka je široká a vybere si každý.



Já jsem si naplánoval fotoknihu. Máte možnost vybrat si rozměr i formát, který vám nejvíc vyhovuje. Mě se zdál nejlepší formát 15x21cm. Tento rozměr se dobře drží v ruce, a je vhodný i na cesty, pokud se chcete pochlubit s fotkami rodině, nebo přátelům.


Vyberete si počet stran, podobu fotek - jestli bude lesklá nebo matná a můžete jít na to. K vytvoření fotoknihy si musíte stáhnout program. Je to jen okamžik a už si můžete vybírat šablony, a do nich vkládáte své fotky. Celé to navrhování a přidávání fotografií mě moc bavilo. Je to velmi jednoduché, můžete vložit fotku na dvoustranu, nebo jednu fotku na celou stranu, nebo dát na stránku rovnou tři fotky. Vše je jen na vás a na tom co se vám líbí.





S výsledkem své fotoknihy jsem velmi spokojená. Vazba je velmi kvalitní, lesklé fotografie jsou opravdu nádherné, a vše je přesně tak, jak jsem to navrhla. Všude se s knihou chlubím a všem se moc líbí. Cena je sice trochu vyšší, ale ta kvalita za to stojí.

Dodání je doslova bleskové a vše je bezpečně zabalené.


Mohlo by se zdát, že pořád jen chválím. Přemýšlela jsem, co by se dalo vytknout, ale na nic jsem nepřišla. Možná bych si přála víc možností šablon na vkládání fotek, ale i teď jich je dost a všechny jsem ani nevyužila.

Po tom, jak dopadl výsledek, jsme doma rozhodnutí dát si pod stromeček větší knihu s více fotkami a udělat si tak radost.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi