Prodej

Postupem času se mi nahromadilo množství knih, které mám přečtené, ale už se mi nevlezou do knihovny. Poslední dobou se u mě válí knihy úplně všude, na stole, na parapetu, dokonce na přepravce pro psa, pod postelí atd. proto jsem se rozhodla trochu provětrat knihovnu a pár knížek prodat. 

Musím se přiznat, že to bylo velmi těžké rozhodování a některé knihy pouštím s velmi těžkým srdcem, ale pro klid v rodině prodávám. 

Všechny knihy jsou ve výborném stavu - jako nové. 

Většina knih je za 150kč, pouze Mozek teenagera a dokonalá vášeň jsou za 100kč. 

kniha Drake od Petera  McLeana je v měkké vazbě. 







Knihy mohu předat v Kladně, po domluvě v Praze nebo pošlu poštou, balík za 50kč. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi