Vánoční knižní hop

Tak, a jsou tu Vánoce a protože Vánoce jsou symbolem obdarování, kdy se snažíme udělat radost lidem kolem nás krásným dárkem, rozhodla jsem se i já dva z vás obdarovat a to knížkou. Tentokrát prostřednictví Vánočního knižního hopu. Zapojila jsem se do něj na blogu Knižní doupě .




Tentokrát dávám do soutěže dvě knihy. První je detektivka z nakladatelství MOBA Smrt papaláše od Jana Bauera a druhá kniha je romantika - Pokud zůstaneš od Courtney Coleové. 




Pravidla soutěže

1) Sledovat můj blog
2) napište mi do komentáře jaké tradice na Vánoce dodržujete. 
Nezapomeňte přidat i svojí emailovou adresu, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat.

Soutěž trvá do 22.12. nestihnu sice dodat knížky pod stromečkem, ale i pak určitě udělají radost. 

Samozřejmě můžete odhopkat i na soutěže ostatních zapojených blogů ZDE
Blogy účastnící se Vánočního knižního hopu:

1. Knižní doupě (CZ & SK)  
2. Slavka Knihomolka  
3. Between Paper and Mind (CZ & SK)  
4. Obsessed with Books (CZ & SK)  
5. Orvokki  
6. Adris Books (CZ)  
7. Books full of magic (CZ)  
8. Cathy Chloupková (CZ & SK)  
9. She is a Bookaholic (CZ)  
10. Book is my love  
11. Můj život mezi knihami (CZ)  
12. Dogmatixx (SK&CZ)  
13. Začátek věčnosti (CZ)  
14. Blog Scribbler  
15. My beloved books (CZ & SK)  
Přeji hodně štěstí. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi